bebola

Happy Birthday To Me !! xD



heii ! hoii ! haii ! kbaii ! eh? hahahaha. haii koranggggggg ! *lambai* okey, korang comel bangat :* hahahaha. korang sihat? sakit? demam? pening kepala? sakit kaki? sakit badan? sakit tulang? tulang retak? semua jawapan ada diklinik atau hospital yang berdekatan. sekian terima kasih. okey, merepek kerepek merapu penyapu -.- chill kay babe. peace up to the head sikit. haaa, kan double WOW gituu. hahahaha. okey, demam cerita cinta di putih abu-abu. Prince Billy gantang bangat dong !! *jerit dari KL sampai ke Indon* xD


eh happy birthday sape tuh? eh untuk sape tuh? eh, sedap nya cekelat tuh :/ eh eh eh. hahahaha. korang nak tahu tak. birthday kita kan, 31/12/2012 lepas. baru jee lepas kay, baruu :* hahaha. hari nih dah 1/1/2013. sorry lambat update. korang wish tak birthday titew? ;O *acu senapang* hahahaha. kay, thank you so much much much munchis kepada sape yang wish walaupun dimana jua anda berada. hmmm, asal banyak merepek nih -.- hahahaha. kay, korang comel :*

korang nak tahu tak, kawan-kawan kita ada buat surprise birthday party untuk kita :'D damn! serius, aku terharu sangat sangat sangat dan sangat :'3 cerita nyaa bermula daripada sini ................. pada satu malam yang indah tetiba Aqila text ''wey Sham, bagi number Ameeq'' aku pun hairan lah, emm buat dunno je laa. nahhh, aku bagi number ameeq cemtu jee kat dia, mcm penjual number member pulak xD okey, then malam tuh Aqila call, dia kata dia dah marah Ameeq laa, ckp kat Ameeq jgn ajak aku keluar lah bagai. aku jujur aku tak percaya pun sangat tapi aku buat dia yakin yg aku percaya kata-2 dia. hahahahaha. LU KENA BEB! xD then malam yg sama jugak, aku skype dgn Ameeq. selalu nya apa-apa cerita pun Ameeq akan bagitahu tauu tapi malam tuh dia taknak langsung cerita pasal Aqila walaupun aku dah ungkit sikit pasal Aqila. Pelik jugak kan, emm biarkan je lahh. Bro! wa dah kenal lu lama dah bro. hahahaha. start daripada harituh, boleh dikatakan hari-hari lah jugak Aqila call atau text aku. aneh nih aneh tapi watlek watpeace kay. hahahaha.

then sehari sebelum birthday aku, Aqila text dia kata ''wey Sham, Ameeq kata dia tak boleh nak keluar sebab dia ada hal'' ouhh, okey kan je laa. then Ameeq pulak call, dia kata ''sorry wak, saya ada kat kampung sekarang'' time tgh on call tuh, tetiba TERdengar komuter lalu. jeng jeng jeng *bunyi drum* hahahaha. tapi time tuh Ameeq lagi kuatkan suara dia. bila fikir balik, Ameeq kata dia kat kampung, aku rasa kampung dia takda komuter. macam mana aku tahu? sbb dia pernah masukkan gambar suasana kampung dia, yg ada sawah padi semua. wey! dekat sawah padi mana ada orang nak buat stesen komuter beb! hahahahaha. okey, aku still buat relek lagi tapi dah terasa macam ada something yg tak kene dengan dua orang manusia nih -.- tetiba Aqila ajak pi teman dia jumpa kawan dia. nak tahu macam mana dia ajak? macam nih ''sham, jom teman aku pi jumpa kawan aku. ada budak maxwell nak jumpa kat KFC''. ada ke budak maxwell tahu KFC sri sinar? emmm, okey. aku soal siasat dulu kat Aqila nama, umur, ambik aliran apa, dan sebagainya. nak tahu Aqila jawab apa? nih haaa ''nama dia Aqiff, dia form 4, dia sekolah maxwell, dia ambik aliran sains, dia handsome sangat-2, dia bawa member jugak sebab tuh aku ajak kau. hari tuh nak jumpa tapi tak jadi'' aku macam ''ouh yekeeee. okey-okey'' layannnnnnn. hahahaha.

apa yang berlaku pada hari jadi? apa yg terjadi? cepat lah cerita cepat lah!! eeeeee, yelaa yelaaa aku cerita. jangan lah tarik-2 baju, habis rabak T.T apa berlaku? emmmm, ramai jugak yang wish birthday aku *lompat-2 bintang* eh? hahahaha. okey, Aqila kata pukul 2 nak jumpa kawan dia tuh. pukul 1:45 baru aku mandi :'3 hahahaha. tapi nasib baik dia kata ''sham, lambat sikit lah kay. pukul 2:40''. aku pun emmm, okey boss ! xD then dia suruh aku pi surau -.- aku dah lah malas nak jalan-2 nih. tapi memg nasib aku baik, memg alhamdulillah sgt lah. kebetulan time aku nak keluar tuh jiran depan dia pun nak keluar nak pi ambik mama dia. aku pun ''wey yun, tolong hantar kan dekat surau boleh tak?'' haaaa, aku apa lagi. onnnnn lah. hahahaha. Aqila kata Izzati balik KL esok (hari nih) aku pun tak terpikir lah yg Izzati ada sekali. Last-last sampai jee kat surau .... taraaaaaaaaa ! Izzati? Oh my god !! *jerit satu surau* aku pukul-pukul Aqila. eee, Aqila menipu ouhhhh T.T hahahaha. then tunggu Izzati solat zohor sat.

then gerak pi KFC. sebelum pi KFC kita akan bertemu dengan taman dulu tau. tetiba Aqila belok kesitu pulak. tak terfikir pulak yg benda tuh terjadi kat taman. ingatkan Aqila belok ke taman tuh sebab nak elak lecak. tetiba sampai jee kata taman. SURPRISE !!! aku terkejut sebab tengok ada orang tengah duduk sambil pegang kek xD kay, aku macam kenal budak yang pegang kek tuh. serius, aku terus direct fikir ''eh, tuh macam Hijazi jee'' mungkin Hijazi tak kenal aku, tapi aku kenal kau bro. hahahaha. wa kan stalker terhebat xD then Hijazi terkejut macam mana boleh kenal dia. hahaha. time tengah dalam keadaan yg terkejut tuh aku membebel-bebel sikit. kalau Hijazi ada kat sini mesti Ameeq pun ada. aku tercari-cari pusing kiri kanan, tengok satu taman tuh. last-2 TERnampak kepala Ameeq sebab dia TERbangun xD kay takpa, buat-2 tak nampak sudah. aku pun potong lah kek tuhhh dgn tangan yg menggeletar. time tengah potong kek tuh tetiba muncul org kat belakang aku. kau gilaaaaaaa aku tak terperanjat -.- aku meloncat sambil menjerit taukk! hahahaha. aku menjerit semua orang terkejut. mungkin kuat sangat kot. hahahahahaha. sorry guys :'* then nampak Zakwan nyorok-2 belakang tiang. mungkin dia ingat dia lagi kurus daripada tiang tuh kot. hahahaha. kay gurau. then Zakwan senggih-2, pandang-2 jee. hahaha.

lepas habis surprise yang macam nak kene serangan jantung tuh, kitaorang pun makan kat atas satu meja. dah macam berkelah dah aku tengok. sweet jeeee. hahahaha. bersembang punya sembang punya sembang, sampai KFC pun tak termakan. then main spray-2 menda alah tuhh lah. buat bising kat taman tuh lah. then aku, Aqila and Izzati main buaian. dah lama tak main buaian wey T.T hahahahaha. kiteorang main then budak lelaki, Ameeq, Zakwan and Hajazi pun sibuk nak main jugak, nak merasa jugak mcm mana naik buaian. kay, ambik lah ambik lah, bawa balik pun takpa. eh? hahahahaha. lepas tuh Zakwan panggil panggil aku ''Sham, Sham........ Ameeq nak bergambar nih'' banyak kali okey -.- bagi kaki yg comel nih kang baru tahu. eh? comel ke? hahahaha. after that kitaorang bergambar-gambar, heishh mcm-mcm -.- hahahaha. then lepas tangkap gambar kitaorang pun bergerak pulang ke rumah masing-2. Terima Kasih, Terima Kasih, Terima Kasih, Terima Kasih, Terima Kasih Aqila, Izzati, Ameeq, Zakwan and Hijazi, Terima Kasih banyak banyak banyak banyak banyak korang *hug you all* :')

balik jee rumah, lepak-2 kejap dengan Aqila kejap kat rumah aku. then mak balik dari kerja. tetiba mak pulak buat SURPRISE !! hahaha. mak bawa keluar kek and sekotak hadiah daripada kereta. Okey, potong kek buat kali yang kedua dah nih. wuhuuuu *dancing* hahahaha. then buka kotak hadiah daripada mak tuh, tengok-2 *bunyi drummmmm* jam hello kitty. comel jeee mak nih. hahahaha. mak bagi jam sebab akhir-2 nih aku ngadu dekat mak ''mak, adik takda jam untuk pakai pi sekolah nanti'' banyak kali aku ngadu. hahahaha. mungkin sebab tuh mak beli jam kot. Thank you so muchhhhhh mak *hug mak*
 

then ayah pulak balik. mak dgn ayah berpakat -.- mak acah-acah suruh aku buka peti ais untuk ambik apa tahhh, aku buka-2 jee peti ais tengok-2 *bunyi gitarrr* eh? gitar? pun bolehhh xD tengok-2 ada galaxy tab dalam peti ais. terkejut gila babeng laaa wa cakap sama lu. hahahaha. then bila aku bawa keluar galaxy tab tuh, semua orang gelak-2. memang bersyukur sangat-sangat sangat sebab ada mak and ayah yang sporting cemni. ya Allah, terima kasih sangat-sangat :') i love both of you until hereafter mom, dad :*

HAPPY READING AND ENJOY IT

No comments:

Post a Comment

Tinggal kan celoteh comel awak pulaa :)